عشقی پر از ارزو

خرید بک لینک
وقتی کنارتم همه غصه های دنیا ممنوع میشنوقتی نگات میکنم انقدر عجیب میشم که خودم هم دیگ خودمو نمیشناسمخنده هاتو ک میبینم زندگی طعم عشق میگیره به خودشهروقت میخوام آرزو کنم هیچ آرزویی بالاتر از کنارت بودن پیدا نمیکنم.اصن مگه هست قشنگتر از ایت؟کنارم باش تا همیشه خوب باشم رامتینمب امید خدا میریم ک شروع کنیم پنجمین سال عشقمونو .خیلی حس قشنگیه وقتی انقد همو دوست داریم که نمیتونیم دوری همو تحمل کنیم.ایشالله خدا هم واسمون بخواد و تا اخر عمرمون این روزو جشن بگیریم باهم..ولی اگ نشد هم همیشه بدون عشقم قلب من فقط متعلق ب توعه و تا روزی که نفس میکشم وقتی صبح چشامو باز میکنم اسم قشنگ تو اولین چیزیه که یاد عشقی پر از ارزو...

ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال می‌کنید

برچسب: سالگی, نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:14

واقعا نمیشه حسمو توضیح بودم این که چطور پنج سال رو باهم گذروندیم و تو بیشتر لحظات در کنار هم بودیم .خیلی حس قشنگیه که هر سال با عشق بیشتر ادامه بدی و بدونی هر اتفاقی بیفته یکی هست که هنوز دوست داره و پشتته

اینکه کنارمی باعث آرامش تمام لحظات منه اینکه تو هر لحظه بدونم که یکی بیشتر از خودت دوست داره خیلی حس قشنگیه .این حس قشنگو بخاطر تو دارم .دوست دارم هر سال و هرسال همین موقع بتونم همین حرفا رو بازم بهت بزنم .

با تموم وجودم دوست دارم پریسام

عشقی پر از ارزو...

ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال می‌کنید

برچسب: قشنگ, نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:14

صفحه بندی